Berrie Cromsigt, Will Lathouwers

Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Berrie Cromsigt (51) en Will Lathouwers (53) en vormen samen team “The Samurai Goes Dakar”
Berrie doet iets technisch bij een groot melkpoeder bedrijf en Will iets met data in een chocolade bedrijf hier in het zuiden des lands.
Na afgelopen voorjaar, samen met de dames, de Mille Miglia route door Italië uitgeprobeerd te hebben is het nu tijd voor de volgende uitdaging.
Op dit moment zijn we al lekker druk bezig onze oude kleine Suzuki klaar te stomen voor de challenge.
Normaal verplaatsen we ons veelal op de fiets, maar onder het mom van “Nu ff geen fiets” gaan we in November met de Samurai het avontuur tegemoet.

Over onze reis

Onze auto is een "prachtige" Suzuki Samurai uit 1990.

Voordat we van start kunnen op 1 November zullen er nog wel enige uurtjes aan besteed moeten worden.

De Auto:
model: Suzuki Samurai Commercial de Luxe
inhoud: 1298 CC
aandrijving: 4WD
brandstof: Benzine
gewicht: 995 KG
vermogen: 47 KW = wel 64 hele PK's!!