Alle begin is moeilijk.

1 november 2014 - Orléans, Frankrijk

Zo we zijn eindelijk onderweg naar het onbekende, de start was spannend, toen we op de A2 richting Amsterdam zaten gingen we over de weg als een dweil, schokbrekers niet in orde? Nee jonge achter veel te zwaar beladen, terug naar de garage 2 veren bij de huidige bladveren geplaatst. Niet Amsterdam maar rechtstreeks naar hazeldonk gereden, we moeten toch mee om iedereen te helpen roep ik al weken. We kwamen als eerste in hazeldonk aan, road book gekregen en na veel en emotioneel afscheid nemen vertrokken richting Frankrijk. En ja hoor 2 motorrijders geholpen die bijna geen benzine meer hadden + een inbussleutel moesten hebben, PS Anton Bongers we hebben hun jouw benzine gegeven, rijd een motor op dat spul? Nu slapen in Orléans

1. Louis:
    1 november 2014
    Goed zo, wie goed doet goed ontmoet.
    succes.
  2. Patrick Brood:
    2 november 2014
    Nou...een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen.
    Veel plezier en succes met jullie reis.
  3. Antonbongers:
    2 november 2014
    Goede morgen heren, Ja geef ik jullie brandstof geef je het weer weg, maar goed zal wel nodig geweest zijn op is op. Succes verder ik ga nu lekker tennissen met mijn tennismaten. Ps we kunnen nu een keer winnen want berrie is er niet
  4. Henri en Rian:
    2 november 2014
    Nou, nou al meteen gebombardeerd tot de wegenwacht uit Rooi. Succes jongens en een goeie reis.
    Ps. Reactie op de vorige schrijver: Zo Berrie, nou weten we meteen hoe hoog het tennisniveau van Rooi is!
  5. Christel Kluijtmans:
    2 november 2014
    Ja het blijft spannend met jullie!!!
    Goed om te horen dat jullie al in Orleans zijn geraakt!!!
    Komt goed. Veel plezier!
  6. Jo en Conny:
    2 november 2014
    Het schiet al goed op, na 1 dag al in (New) Orleans. Had je zoveel benzine van Anton meegekregen?
    Vandaag voor jou ingevallen bij het tennis maar helaas geen goed resultaat.
    Veel rijplezier en geen liftsters meenemen.