Weer pech

3 november 2014 - Auzouer-en-Touraine, Frankrijk

Kruiskoppeling afgebroken en dat op zondag in Frankrijk moeten we dus tot maandag ochtend wachten tot het reserve deel gezocht en gemonteerd kan worden. Het hele team leeft met ons mee en heeft ons onder begeleiding van de snelweg gesleept omdat de ANWB ons niet wil oppikken en bij de garage afzetten als we aan de snelweg op een parkeerplaats staan. Als morgen de reparatie lukt rijden we met een dag achterstand richting de boot en sluiten weer aan op de rustdag. Nu camperen we naast de garage in Auzouer, een klein gehucht bij Tours waar we even zijn gaan kijken bij de plaatselijke tennis topper tussen 2 twee dames van bedenkelijk niveau en schoonheid, heeft dus niet lang geduurd, ze dachten van waarschijnlijk hetzelfde.

1. Ad Rovers:
    3 november 2014
    Nou dit vrolijkt een mens ook niet echt op.
    Erg vervelend om zo snel al een baaldag in te moeten plannen.
    Hopelijk snel, goed en goedkoop op te lossen, zodat je weer snel kunt aansluiten.
    En ........., vergeet dat tennis voorlopig maar even !!
  2. Louis:
    3 november 2014
    Och Berrie en Will, 3 maal scheepsrecht is de tendens.
    Of te wel nog één reparatie te gaan en je rijdt de rit voortaan compleet uit zonder oponthoud.
    Succes met het vinden van de onderdelen en de reparatie.
    En wat de dames betreft. Knap, Rijk en Braaf moet je met zijn drieen van doen.

Succes. Louis
  3. Will van der eerden:
    3 november 2014
    Hoi Will, da is pech hebben, maar da komt ook wel weer goed, succes met de verdere af te leggen weg, en geniet ervan , groetjes van de SSO-ers
  4. Louis:
    3 november 2014
    Is dit meteen het derde pechgeval.
    Heb je meteen alles gehad en loopt de rest van de reis voorspoedig.
    Nog succes met het vinden van de juiste onderdelen.
    Louis.