Avontuur al ten einde

4 november 2014 - Sint-Oedenrode, Nederland

Hallo volgers, het avontuur is al ten einde we waren in 3 dagen 2 dagen achterop geraakt waardoor we de hele tour in ons eentje zouden moeten volbrengen, en het is juist het samen opereren met het Amsterdam-Dakar team wat deze reis zo bijzonder maakt. Onze teamgenoten hebben alles gedaan wat ze konden voor ons en hebben ons gemotiveerd tot het einde.

Maar een kapot gelopen kruiskoppeling op zondag-morgen in Frankrijk heeft ons genekt, de gehele zondag + maandag tot 17.00 uur is er nodig geweest om de kruiskoppeling + steekas te vervangen ( duurt normaal 0,5 uur wanneer een reserve deel aanwezig is ). We hebben elke mogelijkheid open gelaten om alsnog te kunnen vertrekken en op de gewenste maandag bij de boot te geraken,al hadden we de gehele nacht door moeten rijden, maar het was niet mogelijk om zelfs maar op dinsdagochtend daar te zijn.

Ik ben teleurgesteld, boos, down, maar ook dankbaar voor alle leuke reacties en aanmoedigingen die we hebben gekregen, en een ding is zeker dit is niet de laatste keer dat we starten aan de Amsterdam-Dakar Challenge.

Nog een opmerking: we hebben wel de auto zonder mankementen terug gebracht naar Sint Oedenrode waar het zal wachten op "de uitdaging".

1. Ad Rovers:
    4 november 2014
    Dit is iets waar niemand rekening mee had gehouden.
    Voor jullie is dit de grootste tegenvaller, die je maar kan bedenken, als je aan zo'n avontuur gaat beginnen.
    Ontzettend jammer, ik hoop dat de volgende uitdaging een betere start kent.
  2. Christel Kluijtmans:
    4 november 2014
    Goh wat balen zeg!! Teleurstelling! Daar ben je dan al zo lang mee bezig. Jammer mannen!!
  3. De Kesseltjes:
    4 november 2014
    Grrrr das een tegenvaller snap dat jullie teleurgesteld , boos en down zijn. Op naar de volgende uitdaging zullen we maar zeggen.
    Groetjes van De Kesseltjes
  4. Hans en margreet:
    4 november 2014
    Och jee toch, dat is echt balen!!!! Zo snel al op moeten geven, echt jammer!!!
  5. Louis:
    4 november 2014
    Berrie en Will, de auto kan wel een jaartje wachten. Of jullie het zo lang volhouden zal de tijd leren. We komen jullie weer gewoon uitzwaaien bij de volgende start. Je hebt nu ervaring al is het niet het leukste om zoo vroeg naar huis te moeten.
    Volgende keer beter.

Agnes en Louis.
  6. Antonbongers:
    4 november 2014
    Erg jammer will en berrie, mocht het zo zijn dat jullie volgendjaar weer meedoen dan vul ik wel weer de jerrycans groeten anton